29 October 2010

Thurain Htet - Pushing

ညီညီညာညာ ၿပဳိင္တူကို တြန္းၾကတာပါပဲဗ်ာ ...
သူရိန္ထက္
ေအာက္တိုဘာ ၃၀၊ ၂၀၁၀

ေတာလမ္းေလးအတိုင္း ‘ဖြတ္ခ်က္’ ‘ဖြတ္ခ်က္’ နဲ႔ ေမာင္းႏွင္လာတဲ့ ဒိုင္နာကားေလးေပၚမွာ ခရီးသည္ေတြ အျပည့္တင္လာတယ္။ အမိုးေပၚမွာလည္း ၾကက္ေတြထည့္ထားတဲ့ ၾကက္ျခင္းက တျခင္း၊ ဟင္းသီးဟင္းရြက္ ေစ်းေတာင္းက ၂ ေတာင္း၊ ကုန္ေတြထည့္ထားတဲ့ ဂုန္နီအိတ္က ၄ လံုး၊ ခရီးေဆာင္ အိတ္တခ်ဳိ႕ ...။ လမ္းက ခပ္ၾကမ္းၾကမ္း မညီမညာ။ ဖုန္က တေထာင္းေထာင္း ... ေျမနီလမ္းလို႔ေတာ့ ဆိုႏိုင္တဲ့ လမ္းေပါ့ေလ။

ဒီလမ္းေလးက လွည္းလမ္းဆိုလည္း ဟုတ္တယ္။ ကားလမ္းဆိုလည္း ဟုတ္တယ္။ လူသြားလမ္း ဆိုလည္း ဟုတ္ျပန္ေရာ။ ကားလမ္းမႀကီးနဲ႕ မိုင္ ၂၀ ေလာက္ ေဝးတဲ့ ဟိုး ႐ိုးမေတာင္ေျခနားကေန ကားလမ္းအထိ သြယ္တန္းထားတဲ့လမ္း။ အနီးအနားက ရြာေတြကေန ၿမိဳ႕ေပၚသြားမယ့္ ကားလမ္းနဲ႔ သြယ္ ဆက္ထားတဲ့ လမ္းကေလးေပါ့။ ဒီလမ္းေလးကေန ရြာကလူေတြ ၿမိဳ႕တတ္တယ္။ ၿမိဳ႕က လူေတြ ရြာေတြ လာတယ္။ ကုန္ပစၥည္းေတြ စုန္ဆန္ သယ္ယူတယ္။ ကေလးေတြ ေက်ာင္းသြားတယ္။ လုပ္သားေတြ ဥဒဟို သြားလာတယ္။ အသြားအလာ မ်ားလွတယ္မဟုတ္ေပမယ့္ ဒီေဒသ ဖြံ႔ၿဖိဳးေရးအတြက္ေတာ့ အသက္ေသြးေၾကာလို အေရးပါ တဲ့ လမ္းေပါ့ေလ။

အဲ ... အေရးပါတယ္ဆိုေပမယ့္ လမ္းကေတာ့ သိပ္မေကာင္းဘူး။ ခု ေမာင္းလာတဲ့ကားေလးက တေန႔ ၂ ႀကိမ္ ဒီလမ္းေလးမွာ ျဖတ္ေနက်။ မနက္ေစာေစာ တႀကိမ္ ၿမိဳ႕လမ္းဘက္ကိုသြားတယ္။ ေန႔လည္ေလာက္ဆိုျပန္လာၿပီး ေနာက္တႀကိမ္ ၿမိဳ႕လမ္းအထိသြားတယ္။ ညေနေစာင္းေတာ့ ေတာဘက္ကို ျပန္ေမာင္းလာတယ္။ နိစၥဓူဝ သြားေနက် ကားကေလးေပါ့ေလ။ ကားဆရာက ကိုလွေသာင္း တဲ့။ ကြမ္းစားစားနဲ႔။ ဒီနားတဝိုက္ ဒီကား တစင္းပဲရွိေတာ့ ကားဆရာကိုလွေသာင္းက ဘဝင္က ခပ္ျမင့္ျမင့္ရယ္။ ခရီးသည္ေတြေတာင္ ေတာ္႐ံုစကား ေျပာတာမဟုတ္ဘူး။ မ်က္ႏွာထားက ခပ္တင္းတင္း။ ေက်းဇူးရွင္႐ုပ္မ်ဳိး ဆိုပါေတာ့။ ကိုလွေသာင္းက မ်က္ႏွာထားတင္းသလို သူ႔တပည့္ စပယ္ယာ ျမထြန္းကလည္း စပယ္ယာ ထံုးစံ အေပါက္ဆိုးဆိုးဆိုတဲ့အထဲက။

ဒီေန႔ကားေပၚမွာ လူေတာ္ေတာ္ စုံတယ္ေျပာရမယ္။ ေခါင္းခန္း ထိုင္စီးလာတာက ေဆးဆရာ ဦးဝဏၰ။ သူလည္း ကြမ္းတပ်စ္ပ်စ္ ဝါးလိုက္ေထြးလိုက္နဲ႔ စိပ္ပုတီးတကံုး လည္ပင္းစြပ္ၿပီး မ်က္မွန္ တဝင္းဝင္းနဲ႔ ဟန္ပန္က အျပည့္။ သူ႔ေနာက္က ေက်းရြာေတြလိုက္ၿပီး စစ္ေဆးရတဲ့ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးပိုင္းက လူႀကီး။ ဦးျမတ္မင္း တဲ့။ သူကလည္း အရာရွိဆိုတဲ့အတိုင္း တျခားခရီးသည္ေတြနဲ႔ တူမတန္သလို ဟန္နဲ႔ေပါ့ေလ။ သူ႔ေဘးခံုမွာက စစ္သားေလးတေယာက္ ငိုက္ပါလာတယ္။ သူလည္း တာဝန္ေတြ ပိလာတယ္ထင္ပါ့။

သူတို႔ေဘးခံုမွာက သူေဌးေဒၚညိဳ။ လက္ေကာက္တဝင္းဝင္းနဲ႔။ လည္ပင္းက ဆဲြႀကိဳးႀကီးကိုလည္း ကိုင္ကိုင္ၾကည့္ရတာ အေမာ။ ခါးပိုက္ႏႈိက္ေၾကာက္လို႔ ထင္ပါ့။ သူ႔ေဘးမွာက သူ႔တူမဆိုတဲ့ အပ်ဳိမ တေယာက္လည္းပါေသး။ အပ်ဳိမဆိုတဲ့အတိုင္း မ်က္လံုးကေလး ဟိုဟိုဒီဒီကလည္း တယ္ကစားသကိုး။ ေနာက္ခံုမွာက ကေလး ၂ ေယာက္နဲ႔ မိသားတစုလည္း ပါတယ္။ ၿမိဳ႕ေက်ာင္းသြားတတ္မယ့္ အျဖဴအစိမ္းဝတ္ အလယ္တန္းလား အထက္တန္းလား မခဲြျခားႏိုင္တဲ့ ေက်ာင္းသား ၄-၅ ေယာက္လည္း ပါေသး။ သူတို႔ေနာက္က မ်က္မွန္နက္ႀကီးေတြတပ္ၿပီး သားေရဂ်ာကင္ႀကီးေတြကို ေနပူပူမွာ ဝတ္ထားတဲ့ ေတာေဂၚလီ လွသိန္းနဲ႔ ေအာင္ေသာင္း။ သူတို႔ကေတာ့ သူေဌးတူမေလးကို အားပါးတရ ေငးေမာရင္း ရယ္လိုက္ေမာလိုက္ ႐ုပ္ရွင္ထဲကလူေတြလို ဟန္ပန္ေတြနဲ႔ စကားေျပာလိုက္နဲ႔။

သူတို႔နားကေတာ့ ၿမိဳ႕ကို ေစ်းသြားေရာင္းမယ့္ ေဒၚခင္တင့္ရယ္၊ မျမၾကည္ရယ္။ မညိဳလွရယ္။ သူတို႔ကလည္း အဖဲြ႔က်ၿပီး စကားေတြေျပာလာလိုက္တာ တလမ္းလံုး။ ပိုဆိုးတာက သူတို႔နဲ႔အတူ ေဘးမွာ ထိုင္လိုက္လာတာက ဒီနယ္တဝိုက္က ရြာေတြကို သီခ်င္းတေၾကာ္ေၾကာ္နဲ႔ ေရွာက္သီးေဆးျပား လည္ေရာင္းေလ့ရိွတဲ့ ဝိုင္းဝိုင္းခမ္းလႈိင္ဆိုတာလည္း ပါေသး။ ေနာက္ဆံုးနားမွာက ခ်ဳိႀကီးတို႔၊ တင္ထြန္းတို႔၊ ဥၾသတို႔ လူငယ္တသိုက္လည္း ပါလာတယ္။ သူတုိ႔က ၿမိဳ႕က ပဲြ႐ံုမွာ ကုန္ထမ္းတဲ့သူေတြေပါ့။ သူတို႔ကေတာ့ ရတနာပံု ကလပ္အသင္း ဒိုင္းရသြားတဲ့အေၾကာင္း၊ ညစာစားပဲြမွာ ႏိုင္ငံျခားသား လူမည္း ၂ ေယာက္က သူတို႔သေဘာက်ေနတဲ့ ေမာ္ဒယ္ေကာင္မေလးကို သေဘာက်လို႔ ေခၚသြားတဲ့အေၾကာင္းေတြ မစားရဝခမ္း ေျပာလာၾကတယ္။ စပယ္ယာ ျမထြန္းက ေနာက္ဆံုးနားမွာ မွီၿပီး ဒီေန႔ ကားခရတဲ့ေငြကို စစ္လိုက္၊ ခရီးသည္ေတြထဲက ကားခဘယ္သူက်န္ေသးလဲ ေတြးလိုက္နဲ႔ အလုပ္႐ႈပ္ေနတယ္။

တင္ထြန္းတို႔အုပ္စုေျပာေနတဲ့ လူမည္း ၂ ေယာက္နဲ႔ ေမာ္ဒယ္မေလးဇာတ္လမ္း ေကာင္းခန္း ေရာက္ေနတုန္းမွာပဲ ဂလံုး ခနဲ အသံနဲ႔အတူ ကားက ထိုးရပ္သြားတယ္။ စက္ကေတာ့ မရပ္ေပမယ့္ ကားက ရပ္သြားတာ။ ကားဆရာက ကားကို ဂီယာခ်ိန္းတယ္။ လီဘာနင္းတယ္။ ကားက ဘီးလွိမ့္သံနဲ႔ အတူ ကဂ်ီးကဂ်ီးနဲ႔ ျမည္ေနေပမယ့္ ေရွ႕မသြားဘူး။ တေယာက္တေပါက္ေျပာေနတဲ့ အသံစံုလည္း ခဏ ၿငိမ္သြားတယ္။

“ျမထြန္း ... ကားဘာျဖစ္လဲ ... ဆင္းၾကည့္စမ္း“

“ဟုတ္”

ျမထြန္းကားေပၚက ခုန္ဆင္းၿပီး ဟိုသည္ လိုက္ၾကည့္တယ္။ ေနာက္ ကားေအာက္ကို လွမ္းၾကည့္ၿပီး …

“ဆရာေရ ... ကမူေပၚ ဗိုက္ေထာက္ေနၿပီ”

“ေဟ ... ေတာက္ ... ထင္ေတာ့ထင္သား ... ဒါေၾကာင့္ ဘီးမလွိမ့္ပါဘူးလို႔ ... ေနဦး"

ေျပာေျပာဆိုဆို ကားဆရာကိုယ္တိုင္ ကားေပၚက ဆင္းၾကည့္တယ္။ ကြမ္းေသြးကို ပ်စ္ခနဲေထြးၿပီး …

“အာ .. ဘီးေတြက လြတ္ေနၿပီ။ ျပႆနာပဲ။ ကမူကလည္း ေက်ာက္ေတြနဲ႔ ... ေသာက္တလဲြပဲ” လို႔ေျပာေတာ့ ျမထြန္းကလည္း သံေယာင္လိုက္ၿပီး …

“ျဖစ္မွာေပါ့ ... ကားလမ္းေပၚ လွည္းေတြ ေမာင္းတာကိုး။ ခ်ဳိင့္ေတြ နက္လာတာ နည္းတာမွ မဟုတ္တာ”

သူတို႔ဆရာတပည့္ ၂ ေယာက္ အျပန္အလွန္ေျပာေနတာကို အားလံုး ၾကားၾကတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဘယ္သူမွလည္း ဆင္းမၾကည့္ဘူး။ သူ႔ဘာသူ ျဖစ္သြားမွာပါ ဆိုတဲ့အေတြးနဲ႔ ကိုယ္နဲ႔မဆိုင္သလို ေျပာလက္စစကားေတြ ေျပာတဲ့သူက ေျပာတယ္။ ငိုက္တဲ့သူက ဆက္ငိုက္တယ္္။ ပုတီးစိပ္ခ်င္ေယာင္ ေဆာင္တဲ့သူက ေဆာင္တယ္။

ကားသမားက ကားေပၚျပန္တတ္လာၿပီး စက္ကို ျပန္ႏႈိး၊ ဂီယာထိုး။ လီဘာနင္း။ ကားက ဝူးခနဲသာ ျမည္တယ္။ ေရွ႕မေရာက္ဘူး။ ေနာက္ဆုတ္ဖို႔ ဘက္ဂီယာခ်ိန္းၿပီး ေမာင္းၾကည့္တယ္။ ထူးမျခားနားပဲ။

“ကဲ ... မျဖစ္ေတာ့ဘူး။ ကားေပၚကလူေတြ ဆင္းၿပီး ဝိုင္းတြန္းၾကပါ” လို႔ ေအာ္လိုက္တယ္။ ဘယ္သူမွ မလႈပ္ဘူး။ မထဘူး။ ေနျမဲပဲ။ ဒါနဲ႔ ျမထြန္းကလည္း လိုက္ေျပာျပန္တယ္။

“အားလံုး ကားေပၚကဆင္းၿပီး ဝိုင္းတြန္းၾကပါဗ်ဳိ႕။ ကားဘီးေတြ ေက်ာက္ကမူေပၚ တင္ေနလို႔”

ခရီးသည္ေတြ တေယာက္ကိုတေယာက္ ၾကည့္ၾကတယ္။ ဟိုလိုလို ဒီလိုလို လုပ္တဲ့သူက လုပ္။ ငိုက္တဲ့ သူက ငိုက္ေပါ့ေလ။ ေစာေစာက ဆူညံဆူညံလုပ္ေနသူေတြအားလံုး ၿငိမ္သြားတယ္။ ကားဆင္းတြန္းဖို႔ စိတ္ဝင္စားတဲ့သူ မရွိဘူး။ ကားဆရာကလည္း စက္ႏႈိးၾကည့္လိုက္၊ ဂီယာခ်ိန္းလိုက္၊ စမ္းေတာ့ စမ္းၾကည့္သား။ ခက္တာက ကားက ကမူေပၚ တည့္တည့္ကို တင္ေနတာ။ ကားေရွ႕ နည္းနည္း တိုးလိုက္ရင္လည္း ကမူေပၚ ပိုေရာက္သြားဖို႔ပဲ ရွိေနတယ္။ အခုအေနအထားအတိုင္းကလည္း ကားက ခပ္ေစာင္းေစာင္း ျဖစ္ေနတယ္။ ေရွ႕မတတ္သာ၊ ေနာက္ဆုတ္မရ၊ ဒီအတိုင္းလည္း ဆက္ေနလို႔မရတဲ့ အေနအထားျဖစ္ေနတယ္။ သူေျပာတာကို ဘယ္သူမွ ဂ႐ုမစိုက္ပဲျဖစ္ေနတဲ့အျပင္ သူ႔ဆရာကပါ ေဟ့ေကာင္ ဘာလုပ္ေနတာလဲဆိုတဲ့ မ်က္ႏွာေပးနဲ႔ၾကည့္ေနတာေၾကာင့္ စပယ္ယာ ကိုျမထြန္း ေဒါေဖာင္းေဖာင္းနဲ႔ ...

“ကဲ … အားလံုးပဲဗ်ာ .. လူအသိစိတ္ကေလးရွိရင္ ကားေပၚကဆင္းၿပီး ဝိုင္းတြန္းေပးၾကပါ” လို႔ ထပ္ေအာ္လိုက္တယ္။ သူ႔စကားက နည္းနည္းရင့္သီးသြားလို႔ ထင္တယ္။ ေခါင္းခန္းမွာ ထိုင္ေနတဲ့ ေဆးဆရာ ဦးဝဏၰက လမ္းေဘးကို ကြမ္းတခ်က္ ပ်စ္ခနဲ ေထြးလိုက္ၿပီး ...

“ေအးေလကြာ .. ဒီအတိုင္းေနလို႔ ျဖစ္တာမဟုတ္ဘူး။ ဟိုးေနာက္ကေကာင္ေတြ ဆင္းတြန္းေပးလိုက္ၾကေလ ..” လို႔ ၾသဇာလွမ္းေပးလိုက္တယ္။ ဟိုးေနာက္ကဆိုေတာ့ ခ်ဳိႀကီးတို႔ တင္ထြန္းတို႔ကို ရည္ရြယ္လိုက္တာမို႔ .. ခ်ဳိႀကီးက အသံၾသၾသနဲ႔ ..

“ဟာဗ်ာ .. ကားတစီးလံုး ကမူေပၚတင္ေနတာကို က်ဳပ္တို႔သံုးေယာက္ထဲ ဝိုင္းတြန္းလို႔ ျဖစ္မလားဗ်”

လို႔ လွမ္းၿပီး ဘုေတာလိုက္ေတာ့ ေဆးဆရာလည္း ဘာဆက္ေျပာရမွန္းမသိ ျဖစ္သြားတယ္။

“အင္း .. ဟုတ္တာေပါ့ .. ကဲကဲ .. က်န္တဲ့လူငယ္ေတြလည္း ဝိုင္းဆင္းတြန္းၾကေလ ..” လို႔ ေရႊျပည္ေအးသမားလိုလိုနဲ႔ ဆရာဝင္လုပ္လိုက္တာက အရာရွိႀကီး ဦးျမတ္မင္း။ ဒါေပမယ့္ သူ႕စကားကို နာခံမယ့္သူ မရွိသေလာက္ပဲ။ ေက်ာင္းသားေလး ၄-၅ ေယာက္ကေတာ့ ဆင္းတြန္းဖို႔ ျပင္ၾကတယ္။ ဒါေပမယ့္ သူတို႔ဆိုတာကလည္း လူမမယ္သာသာေလးေတြ။ လူငယ္ေလးေတြ ဆင္းတြန္းဖို႔ဆိုေတာ့ ေနာက္ဆံုးနားက ခ်ဳိႀကီးတို႔အုပ္စုလည္း ဆင္းလိုက္ၾကတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဒီအင္အားေလာက္နဲ႔ကားက ေရြ႕မယ့္ပံု မေပၚဘူး။

“က်န္တဲ့ေယာက္်ားေလးေတြလည္း ဆင္းၾကဦးေလ ..” လို႔ ထေျပာလိုက္တာက ေဒၚခင္တင့္။ သူကလည္း လူမႈေရးစိတ္ရွိလို႔ရယ္ေတာ့ မဟုတ္ဘူး။ ကိုယ့္ဘက္လွည့္လာမွာစိုးလို႔ ေဘာလီေဘာ ပုတ္လိုက္တဲ့သေဘာ။ သူ႔စကားေၾကာင့္ ကားေပၚမွာ လူငယ္ပိုင္းျဖစ္ေနတဲ့ ေတာေဂၚလီ လွသိန္းနဲ႔ ေအာင္ေသာင္းတို႔ဆီ လူေတြက ဝိုင္းၾကည့္ၾကတယ္။ ဒီေတာ့ .. လွသိန္းက ...

“အာ .. က်ဳပ္တို႔က ဝတ္ေကာင္းစားလွေတြနဲ႔ စတိုင္အျပည့္နဲ႔ေနတာ။ ဒီလို ကားဆင္းတြန္းလို႔ မျဖစ္ဘူးေလ ..” လို႔ ႐ုပ္ရွင္မင္းသားစတိုင္နဲ႔ ဟန္ပါပါ ျပန္ေျပာတယ္။

“အဟမ္း - အဟမ္း .. ေအးပါကြယ္ .. ငါ့တူေလးတုိ႔လည္း ဆင္းတြန္းေပးလိုက္ပါ။ အေဒၚ မုန္႔ဖိုးေပးပါ့မယ္” ဆိုၿပီး လက္ေကာက္သံ တခၽြင္ခၽြင္နဲ႔ လွမ္းေျပာလိုက္တာက သူေဌးေဒၚညိဳ ..။

“အာဗ်ာ .. က်ေနာ္တို႔ကို ေငြနဲ႔ခိုင္းလို႔ ရမယ္မ်ားမွတ္ေနလား ..။ ဟင္း … မရဘူးဗ် .. လာ ေဂ်ာ္နီလွသိန္း .. ဟိုေရွ႕မွာ မဒီေလးတို႔ရြာ ေရာက္ေတာ့မယ္ .. ဒီကေန လမ္းေလွ်ာက္ၿပီးပဲ ဒိုးၾကစို႔ ..” လို႔ ေအာင္ေသာင္းက သူ႔သူငယ္ခ်င္း လွသိန္းကို လက္တို႔ၿပီး ဆင္းေလွ်ာက္သြားၾကတယ္။

ကေလး ၂ ေယာက္အေမကေတာ့ သူ႔ေယာက်္ားကုိ ကားသြားဆင္းတြန္းဖို႔ မ်က္ရိပ္ျပတယ္။ ဒါကို ေဘးလူေတြကလည္း ျမင္လိုက္ၾကတယ္။ ကေလးအေဖက ...

“အာ .. မိန္းမကလဲ .. ငါတို႔လည္း ကားခေပးစီးတာခ်င္းအတူတူ လူလြတ္ေတြ ဆင္းတြန္းေပါ့ကြ။ ကားေပၚမွာ ငါ့ကေလးေတြကို စိတ္မခ်ဘူး ..”လို႔ အေႏွာင့္အသြားမလြတ္ ေျပာလိုက္တယ္။ ဆိုေတာ့ ကားေပၚမွာ ေယာက်ၤားဆိုလို႔ ကားသမားအျပင္ ေဆးဆရာရယ္၊ အရာရွိရယ္၊ မိန္းမလ်ာရယ္ .. အဲ … စစ္သားရယ္ က်န္ေနတယ္။ ဒါေပမယ့္ ယူနီေဖာင္းနဲ႔ စစ္သားကိုေတာ့ ဘယ္သူမွ မေျပာရဲၾကဘူး။

“ကဲ.. ေယာက္်ားမွန္သမွ် ကားဆင္းတြန္းေပးၾကပါေတာ္ .. ရွင္လည္း သြားတြန္းေခ်” လို႔ ကေလး အေမက တိုက္တြန္းေဆာ္ၾသလိုက္ေတာ့ အရာရွိနဲ႔ ေဆးဆရာလည္း မေနသာေတာ့ဘူး။ ဒါေပမယ့္ ေဆးဆရာက ..

“ေဟ့ ... ဟိုေရွာက္သီးေဆးျပားသည္။ မင္းလည္း ဆင္း။ ကားသြားတြန္း” လို႔ လွမ္းေျပာလိုက္ေတာ့ ...

“အာ .. အကိုႀကီးကလည္း .. မီးက အဲဒါမ်ဳိးေတြမရဘူးေလ .. သီခ်င္းဆို ဆို ဆိုျပမယ္ .. ဘာတဲ့ .. အိုးကေလး လႈပ္ပါေဟ့ .. ေရအိုးေလး လႈပ္ပါေဟ့ ..” ဆိုၿပီး ရွိစုမဲ့စု တင္ကေလးလႈပ္ၿပီး က ပါေလေရာ။ ေစ်းသည္မတစုကေတာ့ တဝါးဝါးေပါ့ …။ မေနသာေတာ့ဟန္တူတဲ့ အရာရွိႀကီး ဦးျမတ္မင္းက တရားသူႀကီးဟန္ပန္နဲ႔ ...

“ေဟ့.. ေတာ္စမ္း။ ေဆးဆရာ.. ခင္ဗ်ားလည္း ဆင္း။ ဟို အိုးလႈပ္တဲ့ဟာလည္း ဆင္း။ ကားေပၚက အားလံုး ဆင္းၾက၊ မိန္းမေတြပါ ဆင္းတြန္း” လို႔ ဆိုျပန္ေရာ။

ဒီေတာ့ အားလံုး ပြစိပြစိျဖစ္ကုန္တယ္။ ေစ်းသည္မ တေယာက္ကေတာ့ ..

“မိန္းမေတြပါဆင္းခိုင္းၿပီး ဟို စစ္သားက်ေတာ့ ရွင္မေျပာရဲဘူး မဟုတ္လား” လို႔ ခပ္အုပ္အုပ္ ႏႈတ္လွန္ထိုးလိုက္တာကို အားလံုးက ၾကားျဖစ္ေအာင္ၾကားသြားၿပီး စစ္သားဆီ အၾကည့္ေရာက္ကုန္တယ္။ ဦးထုပ္ ခပ္ငိုက္ငိုက္ေစာင္းထားတဲ့ ကိုေရႊစစ္သားက သူ႔ဆီ တိုက္႐ိုက္ပစ္မွတ္က ထိေတာ့မွပဲ ငိုက္ခ်င္ဟန္ ေဆာင္ေနရာက မ်က္လံုးပြတ္ၿပီး ...

“ဟာဗ်ာ .. ခင္ဗ်ားတို႔ေတြ သိပ္ခက္တယ္။ က်ဳပ္တို႔မပါရင္ ဘယ္ေနရာမွမၿပီးဘူး။ ကဲ .. က်ဳပ္ စီစဥ္မယ္။ ကားဆရာကလဲြရင္ အားလံုး ကားဆင္းတြန္းၾက။ ဒါ အထက္အမိန္႔ ..” တဲ့။

ဘယ္ကေနေပးလိုက္တဲ့ အထက္အမိန္႔လည္းေတာ့ မသိေပမယ့္ အမိန္႔ဆိုရင္ ေၾကာက္တတ္ေနက် ထံုးစံအတိုင္း အားလံုး ကားေပၚက ဆင္းလိုက္ၾကတယ္။ ကားတြန္းဖို႔ ကားေဘး ပတ္ပတ္လည္ ေနရာယူလိုက္ၾကတယ္။ အဲဒီမွာတင္ ျပသနာက ျဖစ္ျပန္ေရာ။

“ဘယ္ေနရာက ဝိုင္းတြန္းရမွာလဲဗ်” တဲ့။ ဟုတ္ေတာ့လည္း ဟုတ္တယ္။ ေနာက္ကေန ဝိုင္းတြန္းရင္ ကမူေပၚ ထပ္တင္သြားမယ္လို႔ တခ်ဳိ႕က ေျပာတယ္။ ေရွ႕ကေန ဝိုင္းတြန္းတာ ေျပာင္းျပန္ ျဖစ္ေနမွာေပါ့လို႔လည္း ဆိုၾကျပန္တယ္။ တခ်ဳိ႕က ေစာင္းေနတဲ့ တဖက္ျခင္း အျမင့္ပိုင္းက တြန္းေပးလိုက္ရင္ ေဘးနည္းနည္း ေရာက္သြားၿပီး ကမူကေန လြတ္သြားႏိုင္တယ္လို႔ အာေဘာင္ အာရင္းသန္သန္နဲ႔ ေျပာေနတဲ့သူလည္း ရွိတယ္။ အဲ ... တခ်ဳိ႕ကေတာ့ အဲဒီလို အျမင့္ပိုင္းက တြန္းရင္ ကားတိမ္းေမွာက္သြားမယ္။ အနိမ့္ပိုင္းက ဝိုင္းတြန္းသင့္တယ္တဲ့။ တေယာက္တေပါက္ပဲ။ ဒီေတာ့ ဒီျပသနာကိုလည္း ခုနက ကိုေရႊစစ္သားကပဲ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ ခ်လိုက္ျပန္တယ္။

“အားလံုး ၿပဳိင္တူတြန္းရင္ ေရြ႕မွာပဲ။ ကိုယ္ႀကိဳက္တဲ့ေနရာက အားႀကိဳးမာန္တတ္ တြန္းၾက။ ဒါ အထက္ အမိန္႔” တဲ့။ လာျပန္ၿပီ အထက္အမိန္႔။ သူ႔ခမ်ာ ဒီစကားကို ေတာ္ေတာ္ စိတ္စဲြေနဟန္တူပါရဲ႕။

ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ေပါ့ေလ။ သူေျပာတဲ့အထက္အမိန္႔အတိုင္း ကားရဲ႕ အေရွ႕အေနာက္ ေတာင္ ေျမာက္ ေဘးပတ္လည္ ကိုယ္သန္ရာ ကိုယ္တြန္းသင့္တယ္ထင္တဲ့ေနရာမွာ ေနရာယူလိုက္ၾကတယ္။

“ကဲ .. တစ္ .. ႏွစ္ .. သံုး.. တြန္း” ဆိုၿပီး တၿပိဳင္တည္း တခ်ိန္တည္း ၿပိဳင္တူ တြန္းလိုက္ၾကတယ္။ ကားကေတာ့ ဘယ္မွမေရြ႕ဘူး။ လႈပ္ေတာ့ လႈပ္သြားတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဒုံရင္းပဲ။

ဒါနဲ႔ ေနာက္တႀကိမ္္ .. ေနာက္တခါ … ေနာက္တခ်ီ .. ေနာက္တလွည့္ .. ေနာက္တဖန္ .. ေနာက္ .. ေနာက္ …။ ေနာက္ ….။

ၿပိဳင္တူေတာ့ တြန္းၾကတာပဲဗ်။

ေခၽြးဒီးဒီး က်ေအာင္ကို တြန္းၾကတာ။

အားႀကိဳးမာန္တတ္ ညီညီညာညာကို တြန္းတာ ..။

အဲ .. ေရြ႕ေတာ့မေရြ႕ဘူးဆိုပဲ။


၂၄. ၁၀. ၂၀၁၀။ ည ၁၁ နာရီ

No comments:

Post a Comment